Just close your eyes, the sun is going down, you'll be all right no one can hurt you now!

Haloj!
 
Igår var det 9/11. Det är verkligen hemskt det som hände den dagen, vi klädde upp oss i skolan och vi pratade om det på lektionerna. Vi kommer aldrig glöma den dagen.
 
Idag hade vi match igen...vi förlorade men jag spelade jättebra!! Så det var jättekul :) När vi var på Wendy's och åt efteråt så skulle jag betala, men mitt kort fungerade inte där och jag hade bara två dollar + huuuur mycket mynt som helst. Så jag ger han i kassan två dollar + öppnar upp min plånbok och häller ut alla mynt på disken! Alla började skratta...Buss shaffören tyckte synd om mig så han betalade min mat hihi :) måste börja växla mina mynt! Min plånka väger typ 18 kg! Jag vick A+ på min engelska uppsatts :D jey :D 
 
Nu sak jag duscha och sedan krypa ner i sängen! Puss puss på er!
Snart släpps hennes nya skiva!!!! Är TAGGAD!
Denna gitarr vill jag haaaa! Hon är underbar!
Ååååååå! På fredag ska jag vara med i en radio tävling och tävla om två flygbilljetter till New York City för att träffa Taylor Swift och få en massa saker och sådant!!!! Jag måset vinna!!!!!!!!!!!!! :D
 
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Myntfia;)
Håller tummarna när du ska tävla om Biljtterna!! Om det är frågor om Taylor Swift så har du nog goda chanser. Puss på dej och lycka till!! Kul att det går bra i engelskan, du är så duktig!

2012-09-13 @ 05:25:04



Postat av: Anonym

Haha :) jaaa... Jag kan följa med ;) <3 puss

2012-09-13 @ 12:07:12



Postat av: Linnea Palmér

Oj, hihi det var jag som kommenterad och råkade få "anonym" hehe <3

2012-09-13 @ 12:08:23



Postat av: Johan Palmér

Kul med engelskan. Bra av dig:).

2012-09-13 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0