How do you think it goes With those tiny little bows You're the one I want!

Hey!
Idag var vi på museumet igen! Men vi gick och såg på Titanic saken! Det var hur kul som helst och det är hur coolt som helst att alla saker de har där har legat på botten i 75 år och att sakerna är så ..... jag kommer inte ihåg vad det heter! Man börjat tappa små ord i svenskan, haha! Undrar hur det kommer gå med svenskan och typ 6 månader :)
 
På titanic saken fick man en person som var på titanic och sedan fick man läsa om personen och i slutet fick man se om personen hade överlevt. Jag fick en 38 årig tjej från Indien som skulle åka till sin mamma som var sjuk! Hon överlevde inte :'( 
 
Vi åkte hem så vi kunde vara med på the football game! Vi förlorade, men det andra laget var hur bra som helst! På hemmvägen stannade vi på världens bästa hamburgar ställe!!!! Rally's!!! Det går inte beskriva hur goda de är :D
 
Nu sitter jag i sängen med strumpor, långa brallor, långärmad tröja, tjocktröja, täcke och filt! Det är jättekallt ute!!!!! Och inne! Imorgon ska Sina göra frukostt, vi ska sedan åka till the mall och jag ska göra chokladbollar :)
Godnatt
Stannade för att äta frukost på IHOP :)
Yey!
Tänkte på mamma när jag såg detta teenage room :)
Pappa! Snygg mac dator  va? :)
Boarding to the Titanis :)
Min person :)
Hittade ett korvbröd! :)
Jag :)
Väldigt snygg outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0