Hej hej!

Nu är det måndag, en ny vecka, nya möjligheter! I skolan var det som vanligt, efter skolan var det träning men jag tog det lungt eftersom jag har ont i halsen... Imorgon blir det match mot en anna skola men coach tyckte inte att jag skulle spela så jag ska vara maskot :) 
 
Efter träningen åt vi mat, Glenda hade gjort jättegoda laxburgare :) mums! Sedan visade Jess mig en konsert på tv:n, en symfoniorkester det var coolt :) 
 
Om em vecka är set thanksgiving, det ska bli kul och gott hihi :)
Ett hus på halloween :) de går verkligen in flr haloween här :)
Här kommer lite bilder på Sina och mig :) vi har typ 200 sådana här bilder :)
Hejdå och godnatt :) <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Vilka fina kort<3

Svar: tack mamma! <3
Info om mig!

2012-11-13 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0