Black Friday!

Ja, då har jag varit hemma i några timmar efter shopping :) Det var jättekul! Jag och Sina åkte hem till Jordan klockan halv elva igår kväll. Vi pratade, lyssnade på musik och somnade :) klockan halv fyra rullade bilden mot the mall :) det låg 45 minuter från oss, i bilen hade vi rock'n roll :D det vill säga Taylor Swift på högsta volym ;) Jag trodde att det skulle vara knökat med filk men eftersom vi kom dit vid fem tiden var det lungt! Allt fanns kvar och jag shoppade ganska mycket! Haha :) 
Jag köpte:
Body spray och body lotion från Victoria's Secret. 
Body spray från Hollister
T-Shirt och ett grönt linne från A&F
Svarta TOMS (skor)
En blå jacka från American Eagle
Julklapp till Sina
Hoodie från Victoria's Secret
Tighta yoga pants från Victoria's Secret
En stickad kofta från Hollister
Mat
En väska från Victoria's Secret
Sedan fick jag en massa tester och sådant från Victoria's Secret
Jag tror det var allt!
Efter vi hade varit i the mall i nästan 3,5 timma var vi ganska nöjda, vi alla sov på hemvägen :) 
När jag kom hem skypade jag med Linnea och mamma <3 
Nu ska jag och Sina spela spel :) Klockan fyra åker vi iväg och spelar våran första basketmatch! Det ska bli spännande, om vi förlorar kommer vi ha träning imorgon klockan 5 på morgonen!!!!!! Så vi måste verkligen vinna...
Här kommer lite bilder :)
German candy! Vi hittade en affär med tyskt godis :)
Jess son när han äter djungelvrål
Sina med en pumpkin pie
Jag med en pumpkin pie
Sina and I
Thanksgiving
Mat.
Paj
Black Friday
I bilen :) Stacey, jag, Sina och Madison.
Vi gillar shopping :D
Innan vi åkte till the mall 
Allt jag köpte :) just det jag köpte en mössa också :)
Puss puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0