Around the world!

hey!
Idag har vi varit på födelsedags kalas! Det var kul! Åt mat och god tårta! :D Kul att träffa mer av släkten. Efter det åkte Jess son och hans blivande fru till the mall! Gick bara runt och tittade omkring :) Sedan åkte vi till en glassbar för Madison och Morgan jobbar där så vi fick gratis mega super duper god glass :) Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är bara halv evla men jag är trött :) 
JAG HAR KÖPT TAYLOR SWIFT BILJETTER!!!!!! Kan inte fatta att jag ska se min idol live i USA! ÅÅÅ är så glad så jag spricker! :D Ska gå med Allison och Georg :) 
 
Imorgon ska vi städa och tvätta! Klockan två kommer folk och kollar på valparna! De är så söta och växer så det knakar, nu har det börjat att gå och springa så de springer runt på golvet, man är så rädd att man ska trampa på något!
 
Oj glömde! Jag sov ju över hos Allison igår, det var därför jag inte uppdaterade min blogg :) Vi kollade på L.O.L med Miley Cyrus! DEn är såå bra! Åkte och köpte Pizza och på vägen dit skruvade vi upp volymen och sjöng till Taylor Swift låtar! Haha vi sjöng för full hals, jag tror nog ni kunde höra oss :) Det var Liz, Sina, Kristina, Allison och jag <3 Love them :)
Glass från ColdStone
Julpynt i the mall! <3
Tårta! :D
Bil bilder igen! <3
<3
Haha
Jag och Allison :D
Kristina och Sina! 
Liz!
Sina, Kristina och jag!
Jag och Liz!
Allison <3
Jag, Sina och Jenna!
Sina i skolan :) Trött
Sina och jag
<3
Jag i skolan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0