My american christmas!

Hej hej!
Nu är min amerikanska jul över! Det har varit en rolig och skön jul och jag är så lycklig! Älskar min värdfamilj så mycket! 
Den 24 december:
På morgonen skypade jag med hela familjen och släkten! Min familj sjöng en julsång på svenska för min värdfamilj och de tyckte det var jättekul! Haha. Vi åt frukost och städade, lagade mat och fixade i ordning oss. 
Vi åkte på kvällen till min värdpappas kusin och firade jul. Vi åt god mat, hade paketlek, öppnade lite paket, kollade på tv och spelade spel. Vi åkte hem senare på kvällen, gick och la oss.
Den 25 december vaknade vi runt åtta tiden, jag satte på mig min röda jultröja och så gick vi ner och öppnade våra paket! Det var så mycket paket och våra strumpor var fyllda med små paket. Vi satt alla i pyjamas och det snöade ute, hade på julmusik och det var så mysigt! Efter alla paket åt vi god frukost, och min värdpappa Jon hade gjort en ägg och kaviar macka till mig. Mums. Vi fixade oss och åkte vidare till min värdpappas mamma och resten av släkten! Fick även där jättemycket paket. :) Jag är så glad för allt jag fick!
Detta är vad jag fick:
En lila sport väska
En smyckes hängare
Pengar
Presentkort
Kläder
Strumpor
Nagellack
Tröjor med min skolas namn och tryck på(även mitt efternamn på baksidan)
Fotoalbum
Fotoramar
Sovmask
One Direction väckarklocka
Smycken
TAYLOR SWIFTS PARFYM WONDERSTRUCK
Britney Spears parfym Fantasy
Halsdukar
Vantar
Småsaker som var i min strumpa
Handväska
Iphone fodral från Victoria's Secret
Ohio state tröja
Bodylotion och parymer
Smink
Rött läppstift
Rockring
Gummistövlar med rosa strumpor i
 
Det var nog allt tror jag :)
Här kommer en våg med en massa bilder!
Jaime var med i kyrkans tidning! haha
Jag, Jaime och Jilly i kyrkan
Julbakning
Jace
Jen 
Jace haha
Min basketbild
Christmas pictures! Julia, Jen, Jaime and Jilly
Julia, Jaime, Jilly and jag
Jag och Jaime
Julia haha
Jag och Julia
Min underbara värdfamilj <3
Mina naglar som Jaime gjorde
Mitt hår är rakt
Christmas Eve
Tomten med min värdmormor
Christmas morning
Haha mycket paket!
Jul frukost
Mina paket
Blue
Och idag onsdag började vi med träning klockan åtta på morgonen eftersom vi hade storm och blizzard idag! Efter träningen åkte vi hem, det har snöat hela dagen och blåst hur mycket som helst! Vi kollade på film och myste inne medans det var snöstrom utanför. Vid två tiden åkte vi till Sina och Tori's house. Där pratade vi, spelade sharader med hela familjen, sjöng glee singstar, drack varm choklad, hade snöbolls krig ute, byggde en snögubbe, kollade på tv och åt tacos.
Vi åkte sedan hem vid 7.30. Vi sjöng mer singstar med hela familjen, det var superkul! :) Bilder fråm idag :)
Jaime and tori
Tori's syster Beth och hennes färtman
Charader, Jaime och tori's föräldrar
Jaime, Sina and tori ute i snön
jag och Jaime
James bygger en snögubbe
Sina och jag
OHIO
Leker ute i snön som små barn haha
godnatt oj nu går ett larm ute! Jag undrar vad det är, kanske om stormen haha
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Mathilda <3

Heej Jennifer! :D Allt är bra med mig, hur är det själv? Är riktigt avundsjuk på att du är i usa hela tiden, drömlandet, vill verkligen komma tillbaka! Vart ligger Ohio?
Ja får sitta på de bästa platserna helt enkelt på konserten :) Mycket bättre än vanliga platser liksom.. :D Kramisssss

Svar: ÅÅÅÅ jag är så avis! Köpte ju biljetter men jag är ju häääär så jag kan inte gå!!! Men jag ska ju gå på Taylor Swift i Maj så det jämnar väl ut sig haha :) Ohio ligger nedanför Michigan Lake, 1,5 timmas flyg från New York och 2 timmars drive från Chicago :) Ohio ligger i east av Usa :) Ja du ser väl hur min svenska har blivit haha inte så bra hahah kraaaam
Info om mig!

2012-12-30 @ 19:06:18
URL: http://www.mathildaparadeiser.blogg.se



Postat av: Mathilda <3

Haha aaha förstår. Men gud vad kul, taylor swift är ju ingen dålig sångerska hon heller :D Jahaa då förstår jag, hur är vädret där på vintern och sommaren då? :)) önska ja kunde komma och hälsa på dig till typ våren...<3

Svar: Nu har vi massa snö haha och vi får väl vår i mars och det är jättevarmt på sommaren det ät väl närmare 100 F :) men jaaaa kom och hälsa på haha det är bara kul med besök <3
Info om mig!

2013-01-01 @ 11:25:14
URL: http://www.mathildaparadeiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0