Det rullar på!

Hejsan svejsan!
Igår var det skola, det var skönt att komma tillbaka. Alla var så glada att Sina och jag var tillbaka :) Har ganska mycket läxor nu att ta igen eftersom jag missade en vecka men det rullar på. Jag har ju basket också så det är fullt upp. Igår kom vi hem och så åt vi mat, gjorde läxor och jag fixade lite i mitt rum. Sedan satt hela familjen och pratade tills det var dags att åka till träningen. Träningen var slut klockan halv nio, Jaime och jag åkte hem, vi åt lite tårta haha! Sedan skulle vi gå och lägga oss men vi låg och pratade till klockan elva! Haha så jag var ganska trött imorse. Varje dag blir som att sova över hos en kompis sa Jaime imorse eftersom vi delar rum.
 
Idag har det varit skola. Efter skolan kom Jen (min värdmamma) och hämtade oss, vi åkte till taco bell och åt mat sedan hem. Efter det vidare till basket match, kom precis hem, har duschat och ska gå och lägga mig. Vi förlorade men bara med tre poäng! Nu ska jag sova puss puss bilder kommer när jag har lite mer tid hej svejs! <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

😀 Härligt!!
Puss o kram till världens bästa dotter<3

2012-12-05 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0