Beauty and a beat!

Hej hej!
Nu sitter jag ny duschad framför min dator! Jaime sitter bredvid mig och förhör mig på hennes läxa! Jag kan typ ingenting haha! Det är om drama, teater! Lyssnar på Justin Bieber också! 
I skolan idag klädde vi upp oss för vi hade hemma match! Vi förlorade dock...Men jag gjorde nästan mååål! Och alla skrek mitt namn haha :D 
Alla i skolan idag tyckte att jag var jätteuppklädd så det var kul :)
Efter skolan idag åkte jag och Jaime och klippte oss! Det behövdes, hon klippte en decimeter på mitt hår!!!! Gaaah. Men det är fortfarande långt och det är super lockigt haha! Men jag blev jätte nöjd! Och det kostade 80 kr att klippa sig!!!! Så jag ska börja göra det oftare haha :)
Visade mina kompisar min lillasysters instagram idag och det tyckte hon var jätte söt och de vill att hon ska bli model! Haha <3 Älskar dig Linnea! :)
 
Kom precis på att jag har engelska quiz tomorrow och jag har inte pluggat men det går nog bra ändå! :) Det är ganska lätt.
 
Det är bara åtta dagar kvar i skolan nu tills lov! Jag är taggad! Jag vill skypa med min familj också! Har inte gjort det på ett tag <3 
Nu ska jag sova, eller läsa lite engelska! :)
Ska försöka hitta hur man lägger upp videos på bloggen så att jag kan visa hur folk ser ut när de äter djungelvrål haha Puss puss <3

Kommentarer



Postat av: p

Frågestund på min blogg så gå gärna in och fråga vad du vill om vad du känner för ;)

2013-01-02 @ 16:20:54
URL: http://lessismore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0