Why, why can’t this moment last forevermore? Tonight, tonight eternity’s an open door…

Hejsan haloj!
 
Idag gick jag upp och gick till skolan som vanligt! :) Jag mådde inte så bra idag, ont i kroppen och så men jag gick i skolan i alla fall. Sedan åkte vi till Bellevue för att spela tennis matcher! Men jag låg i gräset och sov för jag hade så ont i kroppen. Fick några tabletter av någon så nu mår jag bra! Tror det är för att jag har sovit så lite! Måste bli bättre på att sova! :) 
Nu mår jag bra! men Glenda tycker jag ska vara hemma imorgon men jag har övertalat henne att jag ska vänta och se tills imorgon, jag vill inte missa skolan eftersom man missar huuur mycket som helst! 
 
Idag är jag glaaaad!!!! Paketet från min familj kom idag!! Det var mega stort. Vinterkläder, svenskt godis, miniräknare, ett par amerikanska trosor som min lilla syster hade köpt! Jess tyckte det var extremt roligt, han går fortfarande runtt och skrattar år dem haha! Lite annat smått och gott var det i paketet också! Tusen tack min unerbara familj! :)
 
Nu ska jag sova godnatt på er! 
Paketet!!!! :D
Haha trosorna! <3
Jag vill bara säga att jag är såå glad att jag började spela tennis! Alla dessa underbara personer som jag har lärt känna! Jag har det verkligen bäst och jag hade tur som hamnade här! Jag skulle inte vilja byta detta mot något! Jag lever min dröm + alla underbara personer är bara ett stort +! Här kommer lite fina bilder på mig och mitt underbara tennis team! <3
Allison<3
<3
Tennis laget på Wendy's efter matcherna! <3
Jag äter min första frogy or something! Haha
Utanför Wendy's! Med den bästa coatchen:D
Här är jag med på en bild också<3
Lite suddig bild :) Allison, Parver, jag och Sydney :)
Sydney! Det var hon som hade Team bonding första gången! Vi ska ha ett till snart :)
Allison <3
Victoria eller V som vi kallar henne och Chelsea :D
Parver!
Taylor<3 She's so funny :)
Monkey faces! :D haha
Hehe <3
Och så Avslut på en fin Ashley! Hon är så lik Leona lewis om ni vet vem hon är! <3
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Vilket härligt tennislag du verkar ha!
Du måste vara rädd om dig och inte slarva med sömnen. Det är väldi väldi viktigt<3
Vad bra att paketet kom fram som det skulle! Puss jag älskar dig!

2012-08-30 @ 06:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0