On and on, the love I feel for you goes on and on

Hej på er! 
idag har Jess son varit här med familj så det var fullt hus! Det är alltid lika kul att bjuda amerikanare på lite djungelvrål då deras miner alltid blir roliga att se:) hihi. Har skypat med min familj idag och det var skönt:) Har kollat på TV och umgåts lite:) Så det har väl inte hänt så mycket idag;) Imorgon ska vi åka och hämta husnycklar till Sina och mig, ska åka till Toledo och gå på ett kalas. Jess ska ta ut sitt teleskop så ska vi kolla på stjärnorna:) det skulle tydligen bli något slags stjärn regn av något slag:) 
Detta gjorde jag idag på min garderob:D Nu ska jag bara skriva ut lite egna bilder också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0