Norwalk, Ohio!

Hej allihoppa!
Nu har jag mycket att berätta! Det var ledsamt att säga hejdå till alla på campet! Inte vistte jag att man kunde bli så bra vänner på 10 dagar! Det var speciellt svårt att säga hejdå till mina två bästa kompisar Nathalie och Mikaela! <3
 
Jag lämnade camp kl 4.00 am på morgonen! Jag var väldigt trött eftersom jag hade gått upp klockan sju på morgonen för att packa! Då åkte vi till flygplatsen i Boston och jag fick en timmas sömn i alla fall! När vi var framme på flygplatsen gick vi igenom security och sedan var det bara att vänta på att flyget skulle starta. Jag somnade på flygplasten men jag hade faktiskt ställt alarm om jag skulle sova så länge! Men det var inte så speciellt skönt att sova på hårda metall armstör då det blev bara 40 minuters sömn:) Jag gick på planet och åkte vidare till Philadelphia i Pennsylvania!! Taylor Swifts hemstat för dom som inte vet! :D Nu har jag varit i många stater! Pennsylvania, Rhode Island, New York, Conneticut, New Jersey:) Och Ohia nu då;) Flyget från Philadelphia blev två timmars delayed så jag blev sen till flygplatsen här i Ohio. Jag var riktigt stolt över mig svälv som åkte flygplan helt själv med byte och allt, hihi:) 
 
Jess, Glenda och min värdsyster Sina hämtade upp mig på flygplatsen:) En fransk tjej är också här så hon var med också! Den franska tjejen ska bara vara här i två veckor:) Så när de hade hämtat upp mig på flygplatsen åkte vi hem till mitt nya hem;) Det är ett litet hus men det är mysigt! Jag och Sina delar på ett badrum och vi delar även rum och en stoor garderob;) Jag sak lägga upp lite bilder någon dag:) Hundarna är jätte söta och de är över allt! Haha:) Huset ligger jätte centralt! Det tar 5 minyet med bil till walmart och 15 minuter med bil till sjön:) Vi har 5 minuter till Kalahari som är ett jätte stort vattenland:) Vi har 15 minuter till Ceta Piont som är en amusement park:) Jag och Sina ska dit imorgon:) Och sedan ska vi dit nästa vecka med min IEC utbytesstudenter:) Det är en tjej som heter Jas Myn or something och så är det Georg som gick i min klass på camp:) de ska sova över här när det kommer hit så det blir kul:)
Imorgon ska vi äta frukost på ett dfrukost ställe innan vi åker till Ceta Point. På tisdag ska ci åka till vårat high school och skriva in oss och välja ämnen:) Skolbussen stannar precis utanför vårat hus och det kommer ta ca 20 minuter till skolan:) Vi har jätte nära till allt här i från:D Awesome!
 
Idag har vi åkt runt och köpt lite mat och saker:) Vi åkte och köpte milkshake också som var supergod! ;) Kollade på film gjprde vi too:) Nu ska vi gå och lägga oss för vi ska upp tidigt imorgon:) Här kommer lite bilder från de senaste daganra! 
Detta är från talangshowen!
Talangshowen!
En kille som gjorde lite Thi Kwon Do eller hur det stavas! :)
Adelina och jag sjunger Call me maybe!
:) hihi
Japans nummer! haha, när man pratar med dom i klassrummet så tror man att de är så blyga men sedan när man får se dom göra sin grej så är det helt andra personer:)
Min rumsdörr på campet!
Jag och Sofia! 
The Cafeteria at camp! 
Rasmus, Adelina och Nathalie!
Fling stationen:D
Mat stationen:) en del av den:)
Vi hade lite roligt sista gången vi var och åt middag på campet!
Swedish Fish:)
Jag och Mikaela provade några extremt straka godisar!!! Asså det var dödligt typ!
Haha
Innan Yearbook
rasmus, Sofia och jaaag!
Jag och Nathalie klockan 4 på morgone! Väldigt pigga och fräsha!
Adelina och Rasmus på bussen också!
Norwalks Walmart;)
Lilly och Susie följde med till Walmart!
Jag och lilla valpen Danielle! :)
Ja så här kan man väl också sova! :D
 
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Kerstin Korhonen

Keep up the good work! Vill höra mer :-) kram

2012-08-06 @ 07:27:56



Postat av: Johan Palmér

Skönt att arrive till the family. Gick showen bra? Hur verkar din tyska kompis? Puss

2012-08-06 @ 07:50:14



Postat av: Alexandra - One Directionnoveller

guuuud va roligt! shit!

2012-08-06 @ 14:43:11
URL: http://nnovels.blogg.se



Postat av: Monica palmér

Den godisen såg inte ut att vara så god:-/
Vilka söta hundar...och små!
Kram kram:)

2012-08-06 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0