Kyrkan och Gud!

Hejsan alla!
Igår var vi på pool party! Det var kul och vi åt jätte god mat! Efter det åkte vi hem och jag såg på filmen Black Swan, en väldigt konstig film.
 
Sen idag fäljde vi med våra grannar till kyrkan. De har 5 barn vars den ena är 17 år och går i samma skola som Sina och mig:) Så det var kul att träffa honom :) 
 
Jag har haft väldigt mycket fördomar om kyrkan och hur det är och så! Men när jag kom dit kände jag mig som värsta kristna flickan! Jag hade klänning och kavaj medan alla andra amerikanare hade shorts och t-shirt typ. Haha :)
 
Det var ett band som spelade jättebra sånger och pastorn pratade om intressanta saker. Haha, pastorn hade en blå piké tröja och beiga byxor. Så det var en väldigt avslappnad kyrka. Vill nog följa med fler gånger för jag träffade några tjejer i mim ålder som jag kommer gå i skolan med :) 
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Städa lite och försöka få tag på någon som vill skypa eftersom mina föräldrar spårlöst har försvunnit haha :) 
 
Denna fick jag av Kimberly på the fair! haha Sina hatar den :) hihi så det är extra roligt att ha den på dörren :)

Kommentarer



Postat av: Kerstin Korhonen

Låter som du har det bra! När börjat du skolan? Kram

Svar: Jag börjar den 23 augusti! Så på onsdag :)
Info om mig!

2012-08-20 @ 06:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0