I'm a fool for you.

haloj!
Idag har jag varit på skolan och fått en liten rundvandring :) jag kommer inte hitta! haha fastän den är liten. Vi fick vårat skåp också och jag stod i tyo 15 minuter med det himla låset! Jag fattar inte hur jag ska hinna öppna det där knepiga låset på 4 minuter!!! Men men jag får åka till skolan och öva! Fick vårat schema också. Sedan har vi varit på walmart och ätit glass! :) Har sett på ET också och jag grät som en bebis, helt plötsligt tänkte jag på när jag kramade mamma på flygplatsen för sista gången och jag började lipa mer;( men nu är det lungt<3 Imorgon får vi gäster, hela släkten kommer hit så idag städade vi huset! :D det var det som hände idag typ:) Hihi
Puss
Skåpen
Cafeterian!
Det himla mega mongo låset!!!
Sina i skolan:)
 
 

Kommentarer



Postat av: Monica palmér

Vilket jättestort klassrum! Mongolåset kommer du nog lära dig men det såg lite trixigt ut;)
Riktigt amerikanskt precis så som det är på film. Jag och Linnea kollade på Die Hard 2 igår och åt pizza. Gött mos:)
Jag ska nog ta och titta på ET någon dag. Den har jag inte sett på jättelänge! Kramen från flygplatsen var jättehärlig och den tänker jag på emellanåt. Puss min fina fina tjej!!<3

Svar: Hihi det är inte ett klassrum! Det är cafeterian:) Puss på dig <3
Info om mig!

2012-08-10 @ 14:06:45



Postat av: Kerstin Korhonen

Jennifer, jag har två fina bilder på dig och Monica på flygplatsen. Jag skickar sett meddelande via fb till dig! Kram

Svar: Tack så mycket! Jag blev jätte glad <3
Info om mig!

2012-08-10 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0