I will never say never, I will fight........

Yey! Två inlägg på en dag :) för mig då, inte för er :)
Efter kyrkan skyoade jag med Louise :D och sedan min underbara familj! Det var roligt och skönt! Efter det åt jag lunch och sedan kolade vi på film:) Åt jätte god middag. Jag och Sina kollade på typ biggest looser och då sa de att om man gör någon övning i varje reklam under ett program så förlorar man 100 kalorier! Så Sina och jag tränade stenhårt under alla tv reklamerna! och vi ska förtsätta med det! :D 
 
Vi har lovat varandra att börja vara lite mer nyttiga och inte äta så mycket kakor och sådant! Så imorgon ska vi träna och sedan äta nyttigt! Jag ska visa dom habregryns gröt! :) mums<3
 
Detta var den inte så snygga tröjan man fick av EF på posten! haha, har den bara om jag sover eller typ arbetar! :D
 

Kommentarer



Postat av: Monica palmér

Är det snyggotröjan:)
Vilken bra idé att träna i reklampausen. Det ska jag göra också!
Kram

Svar: Haha japp det är jättebra! :D
Info om mig!

2012-08-20 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0