I Love This Place But It's Haunted Without You!

Hej! Nu är klockan tolv på natten här och jag ska gå och lägga mig typ nu:) 
Idag åkte vi och åt frukost på steak'n shake:D american pancakes blev det, super gott! ;D Efter det åkte vi till the mall och shoppade lite! Bilder kommer nedan på det jag köpte:) Hayleigh följde med och shoppade så det var kul<3 Efter det åkte vi hem och åt lunch och kollade på en aminerad film:) Den var bra förutan att alla somnade i soffan halva filmen:) Vid fem kom Kimberly med pizza som vi sedan åt:) Vi har haft besök av grannen också! Hon har en son som är 17 år och ahn går i samma skola och ska åka skolbuss med Sina och mig:)  Sina och jag har städat vårat stökiga rum också,vi försöker få någon bra ordning på alla våra saker men lyckas inte så bra! Mamma var är du när man behöver dig? Hihi<3 Imorgon ska vi till skolan för att få våra scedules:) Ska boka tid hos någon doktor för att göra ett test för skolsport också! Ska åka till Walmart och köpa lite stuff:) Puss på er<3
Sina, Haleigh och Coraly:)
Jag med min nyinköpta cowboy hatt:D
Jag köpte Justin Biebers andra parfym Girlfriend:D Då fick jag en datorväska till :)
En Tröja från American Eagle!
 Örhängen och ett par vanliga silvriga:)
Och denna skiva köpte jag i tisdags:) 

Kommentarer



Postat av: Anna

Kul att se att du har det bra Jennifer och att shoppingen verkar vara en succé! Härligt att ha så nära till så mycket! När börjar du skolan sedan?!

Kramar från faster!

Svar: Jag börjar skolan den 22 Augusti:) Så jag ska köpa skolväska och sådant idag eller på söndag:) Kramar<3
Info om mig!

2012-08-09 @ 14:17:17



Postat av: Mikaela

Äntligen köpte du din cowboyhatt!!:) och ny parfym! Jag är avis:) puss på dig bestie<3

Svar: Haha jag tänkte på dig när jag köpte den ;) Jaaaa den luktar bättre än someday!!!! z3
Info om mig!

2012-08-10 @ 02:48:41



Postat av: Monica palmér

Haha ja du tjejen ordning o reda:)
Nu behöver jag bara städa efter två stycken. Ditt rum är så fint och städat varje dag. Men du kan också ha fint omkring dig...om du vill:)
Fin du är i din nya hatt! Mycket shopping ser jag!
Love<3

Svar: Haha ja det blev en del! :D hihi men det är kul! Jag har faktiskt städat nu så det är jätte fint här;)
Info om mig!

2012-08-10 @ 14:01:59



Postat av: Amanda Fritiofson

Vilken perfym är bäst? Girlfriend eller Someday? :D Hoppas du har det kanoner :) får träffas när du kommit hem, kraam <3

Svar: Jag tycker faktiskt Someday är bäst!!! Ja vi måste verkligen ses när jag kommer hem :) puss
Info om mig!

2012-08-15 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0