Haaaaaaj!

Haj hallå!
Idag har det varit full rulle hela dagen!
 
Team bonding hemma hos Sidney var huuur kul som helst! Vi åt massa god mat, spelade spel, badade i hennes pool, jag lärde dom hur man dansar i Sverige, och vi kollade på youtube klipp :) älskar verkligen mitt tennis lag! Vi sov i hennes basement och det var liiite trångt! Haha, vi var 11 personer! 6 peroner sov i en soffa, 4 på golvet
och så jag på typ en stol! Haha det var inte så bekvämt men kul var det!
 
När jag kom hem på morgonen gjorde jag läxor och skypade lite med Nathalie <3 Vi åkte sedan till Toledo för att kolla på en baseball match :) Vi åt på en känd restaurang men det var inte så fanstastiskt gott :S Vi träffade våran RC från EF också :) hon skulle kolla så att vi mådde bra!
 
Det var kul att gå på baseball match, fastän jag somnade till och inte fattade ett dugg haha :D men vi fick gå lite tidigare för att Glenda inte mådde så bra :(
 
Vi stannade ock köpte milkshale! :) Nu undrar ni ju varför jag alltid skriver allt onyttigt jag äter, men det är ju inte så kul att läsa att jag åt en banan typ!:) haha. Men milkshalen var god ;)
 
När vi kom hem fixade jag iordning allt för imorgon, nu är Glenda och Jess på sjukhuset för att Glenda mådde sämre! Får hoppas att det inte är något allvarligt :( Sue är hemma hos oss så vi är inte själva med alla läskiga hundar haha :) Här kommer lite bilder :D
The stadium
Me and Sina <3
Yey!
Baseball
Jess och han som  var med oss på matchen :)
Glenda och hennes bästa vän Ellen :D
The maskot <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Härliga du vad du har det kul och gör mycket roliga saker!!
Vi har haft jätteproblem med internet hemma. Just nu är allt urkopplat, både tv, telefon och data. Magnus har lagt golvet i hallen där nere så vi var tvungna att koppla ur allt. Fina bilder! Den på digoch Sina var jättefin <3 kram

2012-08-27 @ 21:03:27



Postat av: Johan Palmér

Snygga solbrillor på en snygg tjej:) Ppp

2012-08-28 @ 08:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0