All the other kids with the pumped up kicks, You better run, better run, faster than my bullet.

Hejsan!
Nu är jag inte lika trött som jag var igår :) Jag gjorde svenska pannkakor till frukost idag och de tyckte det var mums :D Idag ringde tennis coatchen till mig :D och jag är med i laget! Ska iväg sen i eftermiddag och kolla på en match för att träffa laget! Så nu tränar jag från 8-10 varje dag innan skolan börjar! :D ska bli jättekul. Så jag ska vara i skolan klockan tre för att åka buss med laget till matchen i Norwalk. Hoppas mamma och pappa har skickat sakerna, eller gör det snart i alla fall så att jag kan få tennis racketen! Vi skulle iväg till the lake idag emn eftersom jag ska med laget så blir det till helgen istället:) 
 
Igår köpte jag One Directions Live Tour DVD :) och så var vi i en mat affär med bara xxl saker. Hihi så Glenda frågade oss ifall vi tyckte om kakor och du köpte hon ett fat fullt med kakor :)
Mat affären :)
 
Jätte många kakor! :)
One Direction DVD :) Hoppas att jag kan kolla på den när jag kommer hem eftersom de har andra dvd spelare här:) 
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Allt är stort, kakorna, människorna, tankesättet:) Får du låna tennisracket om det dröjer nån vecka?

Svar: Japp jag har pratat med tennis coachen :D
Info om mig!

2012-08-15 @ 10:08:53



Postat av: Johan Palmér

Grattis till platsen i laget:) Kul. Berättade jag att jag och Jon vann BMW Open i dubbel? Vi vann VIP-biljetter och hotel och resa till Stockholm Open i Höst.

Svar: Näää det sa du inte gud va kul :) Puss
Info om mig!

2012-08-15 @ 10:10:42



Postat av: Johan Palmér

Haha det kan du hälsa din tenniscoach:)

2012-08-17 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0