Super varm dag!

Hej hej!
Idag (måndag) Var det skola :) Gjorde inget speciellt, men det var roligt :) Sista måndagen i min skola :( lite ledsnamt...
Efter skolan åkte jag hem, Julia och jag solade och läste skvaller tidningar. Det var 40 grader idag och fuktigt så det var stek hett, snart ska vi öppna våran pool också så det ska bli skönt och kul :) När vi hade solat (det är lungt mamma, jag använde solfaktor) så sprang jag, Julia och Jace i vattenspridaren :) Kollade på Billoards award show, skrev min uppsatts i engselkan :) Nu lyssnar jag på musik och ska gå och lägga mig :)
Puss o kram

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Söt du är:) Bra att du har solfaktor- du känner mig! Tänkte kommentaren innan jag läste vad du skrivit❤

2013-05-21 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0