Grattis grattis Mamma!

Nu är det min mammas födelsedag :) 
Här är en spellista som jag gjorde till henne :)
I Hope You Dance - Ronan Keating
In My Daughters Eyes - Martina Mcbride
Halo - Beyoncé
A New Day Has Come - Céline Dion
My Wish - Rascal Flatts
Feels like home - Edwina Hayes
True Colors - Ane Brun
When You Say Nothing At All - Ronan Keating
100 Years - Five For Fighting
Videon tar 40 minuter att ladda upp så det får bli på bloggen imorgon :) sorry mamma
 
Igår hade vi track meet! Och jag sprang väldigt bra! Slog mina rekord i the 2 miles and the 4x800 meter :) Vi  vann 4x800 m och jag kom tvåa i the 2 miles :) Kul!
Snart är det prom! Jag fixade mina naglar idag så de är fina nu :)
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Jag väntar och väntar;)
Vad duktig du är på att springa...fort också!
Ser fram emot din video till mig❤

2013-05-02 @ 22:24:12



Postat av: Johan Palmér

Den var jättefin

2013-05-14 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0