1 ynka dag kvaaaaar!!!

Idag var skolan bra! Gjorde inte så mycket, den var bara allmänt bäst!
Efter skolan när vi bytte om till friidrotts kläder gick stömen och det blev bäck svart haha. 
Vi åkte till vårat track meet som inte var hemma denna gången. Jag sprang the 4x800m och vi vann, jag slog min rekord tid med en selund också haha :)
Sedan sprang jag the 2 mile :) Jag slog även mitt rekord där också :) Jag sprang 30 sekunder snabbare :)
så nu springer jag under 14 minuter :)
Efter det åkte vi hem ,jag gjorde en Taylor Swift planch för konserten imorgon!!!! Jag är såååå excited!!!
Så efter skolan imorgon ska vi åka hem till Allison och fixa oss, sedan åka till Columbus, sedan till konserten :D
Ni får höra mer på torsdag :) puss o kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0