Talang Show

Hej hej!
Idag var det fredag, eller det är fredag rättare sagt! Hade skola, två test, det är slut på den tredje quarter. Efter skolan var det träning, hade time trial vilket innebär att vi hade vårt första 800 meters race för att se var man ligger till! och jag blev nöjd med min tid eftersom jag är sjuk, har ingen röst och hostar och så. Men det gick bättre än väntat så det var kul :)
Sedan åkte Jaime och jag hem fort som tusan, jag hade bara en timma på mig att fixa mig inför talang showen! Så vi åkte hem, jag drack typ 400 koppar te för jag hade ingen röst!!!! Jag var super nervös eftersom jag inte kunde sjunga!! Men jag sjöng för full hals det bästa som jag kunde! Och jag dansade och viftade på håret haha och hade super kul! :D och det är ju det som räknas! Sedan kom jag på tredjeplats!!! jag blev jätteglad! Fick stående versioner av alla och jag är super nöjd!! :D
Imorgon ska vi åka till Columbus och gå på möhippa för Beth! :) det ska bli kul :)
Så vi hörs på söndag :) Pöss och kram från en glaaaaaaad tjej! :) 

Kommentarer



Postat av: Anonym

Har du insta? :)

Svar: Ja, jag heter jenniferpalmer
Info om mig!

2013-03-23 @ 07:53:34



Postat av: Monica Palmér

Vi är stolta över dig❤❤❤

2013-03-24 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0