My weekend and St. Patrick's day

Hej hej!
Min helg har varit super!
På fredag hade jag ingen träning för Jillian och jag åkte med Megan, Olivia och två vuxna till Michigan för att gå på ett kyrk läger typ :) Det var hur kul som helst! Vi sjöng en massa låtar, åt mat, hade lite lektioner och hade roligt :) Det var även en komiker där och han var hur rolig som helst!
Vi bodde hos ett par och deras hus var enormt! Och hon hade hur mycket mat som helst! Haha, men det var kul. Kom hem igår kväll (söndag). Det var st. patrick's day! Inget speciellt utan vi kollade på amerikansk fotboll :)
Idag var det måndag :) Skola, track träning och vi tog även bilder efter träningen! Man kommer ju se jätte snygg ut på bilden! Det regnade ute och vi hade varit ute och tränat i en timma! Haha men men :)
Har även haft möte på skolan angående talang showen, jag är taggad :)
Nu ska jag sova, bilder kommer någon anna dag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0