Då var det kallt igen!

Ja Ohio är ju ungefär som Sverige om man tänker väder mässigt! Förra veckan kunde man gå runt med t-shirt för det var så varmt! Idag när vi hade matte lektion och kollade ut genom fönstret så var det snöstorm! Men men.
 
Igår var der skola! Det är så skönt att ha 2 timmar sovmorgon denna veckan! :) 
Igår så gjorde jag inte så mycket, Hade track. Klockan halv nio på kvällen ringde Tori och frågade ifall vi ville följa med och köpa smoothie så vi gjorde det :) mums mums
Idag var det skola igen och träning, det var suuuuuper kallt på träningen, jag dog lite ;)
Åkte sedan hem, gjorde en massa läxor för jag hade en del! Och jag känner mig duktig!
Idag har jag också skickat in mina flyg biljetter och ändrat när jag ska åka hem! Kan inte fatta att det är snart. Åt middag med hela familjen, skypat med bästa Nathalie! :D 
Igår morse skypade jag med Andrea också!! Det var super kul <3 Miss ya
Hejdå!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0