American Idol!

Hej hej!
Jag skrev inte igår hehe. Jag hade basketmatch och kom hem vid tio tiden. Vi vann!! Vårat lag har vunnit 6 gånger i rad nu :)
Hade skola idag, det var bra! Hade sedan basket träning, efter träningen åkte vi hem, jag hade en sådan känsla att jag inte riktigt visste vart jag skule ta vägen så jag gick ut och sprang i 50 minuter. Efter det kändes det bra! Har skypat med Nathalie, gjort läxor och nu kollar jag på american idol! Det är bra men faktiskt så tycker jag att det svenska idol är mycket roligare haha <3 puss och godnatt! Här kommer lite bilder!
Peyton
Kristina and Taylor
Jace med en röd tunga pga godis
Chokladbollar
Jace och Jillian när vi bakade chokladbollar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0