All I knew was the moment when I woke, was that I knew something now, I didn't before.

Idag var det skola. Hände väl inget speciellt, 
Efter skolan åkte vi hem, skypade en snabbis men mamma och pappa. Efter det hade jag träning, den var ovanligt rolig idag :) har ingen träning imorgon för coach tyckte att vi har kämpat så hårt de senaste veckorna, så på torsdag blir det träning och sedan pizza kväll med laget. Imorgon ska jag nog ta en löpar runda :) 
 
Efter träningen kolla Jaime och jag på ett roligt tv program :D haha, vi lagade mat, jag gjorde läxor, och lite smått och gott :) Här kommer lite bilder som jag ej har lagt upp än 
godnatt 
Från i helgen :D Jag, Jaime and Jace
Jace och sin häst haha :D
Den bästa läsken någonsin!!! :D Root beer :)
Heeeej
Ja en mongo bild på mig men ville bara säga att jag älskar mitt nya röda läppstift! :)
Jen och Jillian brottas haha
Jillian med jägar brillor :)
Min underbara syster! Snart är hon  15 år <3
 

Kommentarer



Postat av: Linnea

Älskar dig! Kan inte vänta att åka över och träffa dig och alla dina kompisar och värdfamilj <3 måste smaka den där läsken haha :P pusspuss

2013-01-30 @ 12:19:13
URL: http://missioninspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0