You are Cinema!!!!

Hej hej!
Helgen var fullspäckad med roliga saker!
På fredagen åkte jag och Jaime till Cleveland och kollade på en hockey match! Det var roligt :) Kom hem vid tolv tiden så jag gick och la mig. På lördag morgon gick jag upp klockan sju för att åka med Sina till Columbus! Vi spenderade helgen hos min IEC då vi även fick träffa Georg och Yasmin :) På lördagen åkte vi till ett stort mall, gick runt i Wallmart, georg har fått körtort här nu så vi åkte runt lite :) På kvällen gick vi på bio och såg Identity Theif, den var såååå rolig :D Efter det åkte vi hem, fixade oss för sängen och sedan kollade jag Georg och Sina på One Tree Hill. På söndagen åkte vi in till Columbus för att gå på Disney On Ice! Det var roligt, kanske för lite mindre barn men det var roligt ändå! Var på samma ställe com Taylor Swift ska ha sin konsert på så nu är jag taggad! :D ÅÅÅÅ det ska bli så roligt att gå på hennes konsert i maj. 
Efter Disney on ice åkte vi till en italiensk restaurang, mums vad gott det var! :)
Efter det åkte Sina och jag hem till MIlan igen.
Måndag hade vi skola, häne väl inget speciellt denna vecka. Vi hade en snödag i skolan förra fredagen så vi fick tre dagars helg vilket var super skönt :) Idag i skolan efter 4th period så gick hela skolan ut i korridorerna och så gick the marching band och spelade låtar och så sa v hejdå till the wrestling team för de åkte iväg till mästerskap. Det var kul:) Snart är det slut på denna veckan, det går så himla fort :( PUSS PUSS

Kommentarer



Postat av: Johanna

Hejdär! Ville bara tipsa om min novellblogg som handlar om justin bieber som heter www.myscript.blogg.se !
Kika gärna in och lämna en kommentar! :)

2013-03-01 @ 19:52:00
URL: http://www.myscript.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0