Super Bowl!!

Hejsan hallå!
Ska berätta lite om helgen :)
 
Lördag: 

Gjorde inte så mycket! Jag, Jaime och min värdmamma Jen åkte till the mall, köpte inget eftersom jag inte hittade något som jag ville ha. Köpte därefter glass, mums. Skypade med Nathalie i typ fem minuter haha. Sedan var jag bara hemma och fixade lite små saker!
 
Söndag:
Följde inte med till kyrkan idag, men jag sov bara till halv nio. Skypade med Irmaaaaa! :D Det var så kul att skypa med henne <3
Skypade efter det med Ebba och sedan mamma, pappa och syster! Pratade om när min kära familj ska komma hiiit :D är sååååå glad <3
Sedan duschade jag och städade huset :) Sedan eftersom jag var själv hemma spelade jag gitarr ( ganska så högt haha) 
När de kom hem spelade vi spel, jag skypade med Sofia :) En riktig skype dag. Jag åkte till Walmart och köpte lite saker och hittade på rea Ed Sheerans skiva!!!! Älskar han och skivan kostade 35 kr!!!! :D är så glad och jag ska se honom live :D
Lyssnar på han nu<3
Sedan var det dags för Super Bowl. Det är American football match, Ravens mot 49 eller något :) Ravens vann :) Och det roliga med det hela är reklamerna :D haha de var så roliga :) 
Åt kyckligvingar, mums och sedan efter det choklad paj :)
Nu ska jag börja vara lite nyttigare har jag bestämt :) Imorgon ska jag ut och springa :) Vill ju vara redå för beach 2013 haha ( näääs kojja, vem orkar det) haha jag vill bara må bra ju :)
Nu ska jag sova <3 här kommer lite pictures :)
Mia and I :)
Haha <3
 
 
 

Kommentarer



Postat av: Amanda

Ska du se Ed Sheeran????? :O haha inte lite avis eller så :( :D

Svar: Ja han är förband på Taylor Swifts konsert!!! Han ska också sjunga under hennes konsert eftersom de har en låt tillsammans :D När är One Directions konsert?
Info om mig!

2013-02-04 @ 15:12:37



Postat av: Linnea

Waaah!!! Ska du se Ed Sheeran :O :O guuuud va naajs <3 vill också jueee

Svar: Han är förband på taylor swifts konsert ju :) Han äger fett :D
Info om mig!

2013-02-04 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0