Ja det var väl dags för en liten uppdatering på bloggen då!

Haha nu har ju jag inte skrivit på typ en vecka men har inte haft tid eller ork. 
Har gått i skolan.
Basketen är över så snart börjar friidrotts säsongen.
Min familj har bokat flygbiljetter hit så de kommer den 27 Maj klockan 17.26 eller något! Är så taggad!!!
Hade en fyra dagars helg vilket var super duper skönt! Hade sleepover med kompisar, Sina's och Jaime's födelsedag. Köpte min prom klänning och åkte och shoppade. Skypade med familj och vänner. Tränade. 
 
Här kommer bilder som beskriver allt istället för jag orkar inte skriva!
Min outfit idag
Min outfit igår
Min prom klänning. Den ser lila ut men den är blå
Sista hemma matchen för killarna i basket!
Jaime's tårta
Jaime 16 år
Alla på Jaime's överrasknings fest
I Strongsville Jaime, jag, Beth, Melissa and Sina
I Cleveland när vi såg musikalen Les Misérables
Sina's kalas. Kristina, Stacey, Allison, Liz, Madison, Jag och Cassidy
Vi lekte lapp i pannan spelet
Allison and Madison
 

Kommentarer



Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lägga in en bild på ditt hus och ditt rum o inuti huset, så man får se lite hur amerikanska hus ser ut o så man vet.ungefär vad man kan jämföra med till man själv åker?;)hur.många bloggläsare har du o var i usa bo du?

Svar: Hej vad kul med en fråga! Jag bor i Milan, Ohio. Jag har ungefär 40 bloggläsare varje dag. Visst kan jag ta lite bilder på huset! :D Vet du vart du ska bo än i USA? Gud vad spännande, önskade att jag kunde spola tillbaka och göra om allt från början!
Info om mig!

2013-02-21 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0