Happy Birthday Sister!

Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig! Det känns som att jag är tjatig, för jag säger jag älskar dig hela tiden. Men det finns inte tillräkligt med tid! Jag älskar dig så det gör ont! Ett liv utan dig är inget liv! Det är dig jag vänder mig till om jag har problem, det är dig jag pratar med om jag behöver prata, det är dig jag skrattar med, jag gör allt med dig! 
Så många minnen vi har tillsamans! I videon tog jag bort alla klippen när jag skickar en hälsning till dig för jag satt bara och grät, haha. Så det blev en sång i slutet istället!
Jag älskar dig!
Hoppas din dag har varit bra och att du har fått en massa kramar, jag skickar en kram till dig <3 
Jag är så oerhört stolt att vara din storasyeter! Jag pratar om dig hela tiden, varje dag! Och alla säger då, du och din syster är ni typ bästa kompisar? Brukar mina kompisar här säga och vet du vad jag säger då?
Hon är min lillasyster, min bästa kompis, vi gör allt tilsammans och jag saknar henne varje dag som går! Och allt det är sant! Jag kan inte beskriva den känlsan jag har när jag täb¨nker på att få krama dig första gången på flygplatesn när ni kommer! jag kommer slänga mig över dig och aldrig släppa taget! Jag kommer aldrig att släppa taget om dig min ängel! Älskar dig föralltid mitt allt! <3
 
 

Kommentarer



Postat av: Linnea Palmér

Det var hur fint som helst!!! Jag började gråta och den här videon kommer jag titta på typ dagligen, jag älskar dig så mycket att det gör ont också och att ha en syster som också är min bästa vän, det är så underbart, så ortoligt kul! Det är tomt här hemma och jag vet inte riktigt hur det känns. Det känns så konstigt och samtidigt som det känns som du bara har varit borta några veckor så känns det som om du har varit borta i en evighet. Du är den mest underbaraste, snyggaste, bästa, sötaste mest fantastiska människann på jorden och vad som än händer kommer jag att vara vid din sida. Det känns som om jag också är tjatig när jag säger att jag älskar dig eftersom jag säger det varje gång jag får chansen men jag tror faktiskt aldrig man tröttnar på de orden! Videon var den bästa presenten och jag saknar dig enormt! Jag älskar dig, I love you, J'e taime <3<3<3

2013-02-21 @ 08:30:26



Postat av: Monica Palmér

Vilket fint bildspel och underbar text att läsa! Det värmer i mammahjärtat att ha två så fina tjejer❤

2013-02-21 @ 17:09:56



Postat av: Johan Palmér

Fint. Ni är så underbara båda två:)

2013-02-21 @ 17:17:27



Postat av: Andrea

Feels like home, åh vad jag rös när du sjöng den! Sååååå fint bestie! <3

2013-02-22 @ 14:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0