A Thousand years!

Fick en fråga!
Hej! Skulle du kunna lägga in en bild på ditt hus och ditt rum o inuti huset, så man får se lite hur amerikanska hus ser ut o så man vet.ungefär vad man kan jämföra med till man själv åker?;)hur.många bloggläsare har du o var i usa bo du?

För er som inte vet bor jag i Milan, Ohio vilket är ungefär i mitten av Usa men ändå ganska så högt upp. Jag ska försöka ta kort idag och lägga upp imorgon. Jag har ungefär 30-40 läsare varje dag vilket är kul :) Gud vad kul att du ska åka till USA! Du kommer inte ångra dig, det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! :D Önskade jag kunde spola tillbaka och göra om allt en gång till :D
 
Här kommer en video på en cover av A thousand years och I won't give up. Jag tänlte sjunga den här mixen på bröllopet! :D Enjoy <3 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Kolla din mail.

2013-02-23 @ 08:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0