Today was a fairytale!

Hej hej!
Denna helg har gått otroligt fort! I fredags efter skolan så hade vi träning, jag åkte hem, tog det lungt, skypade med Nathalie en liten stund, Jaime och jag kollade på roliga videoklipp. 
På lördag var Jaime och jag tvugna att gå upp klockan sju för vi hade ett home track meet! Vi kom två vilket var kul :)
Ohio är ungefär som Sverige om man tänker vädermässigt. I torsdag så var det 82 grader F vilket är 27 grader! Det blåste jätte mycket och träningen blev jätte jobbig haha, och sedan igår på track meetet så var det helt plötsligt 2 grader C och blåsigt och kallt! Men det var kul ändå :)
På eftermiddagen fixade jag min prom klänning för den är för lång, så den är snart färdig :)
På kvällen gick jag på bio med Chris som även är min prom dejt :) Vi såg på filmen 42, den var superbra! Efter det åkte jag hem och så umgicks jag med min värdfamilj! Julia är hemma över helgen så jag har umgåts lite med henne :)
Idag( söndag) var det kyrka! Kom precis hem, ska göra lite läxor, åka till walmart, boka klipptid och lite sådant! Skypa lite med familjen ska jag nog kunna klämma i också! Haha :) 
Ha det gött :)
Är beroende av denna låten just nu :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0