Tennessee

Nu är det söndag! Sista dagen på mitt sprinbreak! Det är redan april, vad tiden bara rusar iväg!
Tänkte berätta lite vad som hände i Tennessee!
Vi åkte från Ohio i onsdags morse klockan 5 a.m så jag var tvungen att gå upp tidigt!
Vid åtta tiden åt vi frukost på McDonald's haha, kanske inte mitta favorit ställe men men. 
Jag och Jace
Kollade på scooby-doo :)
Cincinnatti
Efter åtta timmar i bilen kom vi äntligen till Nashville!
Åkte sedan hem till min värdmormor och fixade iordning oss. Åkte till the mall vilket var såååå stort! Köpte en vera bradley väska för bara 100 kr :)
Efter the mall åkte vi hem till min värdmammas bror som bor i Franklin, en stad utanför Nashville där bandet Paramore växte upp och alla kändisar bor typ där hehe.
Jaime
Jace och kusin Addi
Jaime och kusin Caden
Jag och Jaime <3
 
Dag 2
Nästa dag (torsdag) så åkte vi in till downtown Nashville vilket var super coolt!! Alla country artister har varit där och försökt att slå igen! Taylor Swift har suttit på någon av de restaurangerna och sjungit sina låtar! Det var så coolt med liveband och allt var så mycigt och jag älskade det! Vi åkte till The Country Hall Of Fame vilket är ett museum med en massa country artister och histroria och sådant :)
Detta var som himlen för mig!!! Alla gitarren haha <3
Detta var Taylor Swift's dator som hon mixade sina egna två musikvideor med :D The best day och I'm only me when I'm with you :)
Sparkly elgitarr :)
DÄR HAR VI DEN!!!!!!  Min dröm gitarr! Alla skrattade åt mig när jag såg den! Det var som en magnet! Jag tappade typ hakan! Haha Taylor Swift's gitarr!!! <3
Hennes klänning som hon hade under CMA Förra året
Rosa gitarr
Sedan efter det åkte vi till en gamal restaurang och åt! Där uppträdde en kille som försökte slå igenom! Han var superbra! Han dedikerade en sång till mig haha :) Efter det gick vi in till en gamal musik affär och jag köpte en gamal LP skva, Taylor Swift Speak Now :)
Jag och killen :)
Efter det åkte vi hem till kusinerna
Jace
Jaime gjorde mitt hår :)
Jag gjorde Jaimes hår
Jaime, Cegan och Jag
Nästa dag åkte vi till ett doughnut ställe och åt frulle
På lördag morgon åkte vi hem :)
Jace :D
Hejdå!
 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Vad kul att följa din lilla tripp:)
Puss o kram❤

2013-04-08 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0