Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Det har hänt så himla mycket på bara några få dagar! Washington D.C var hur roligt som helst! Såg så himla mycket saker, museum, monument eller vad det nu heter! Lägger upp ett inlägg om Washington D.C i helgen när jag har tid för det är så mycket att berätta!
I måndags behövde vi som har varit i D.C inte gå till skolan eftersom vi kom hem klockan 6 på morgonen, så jag sov till typ elva :) Sedan åt jag frukost, sypade med familjen, och packade upp och städade. Klockan tre var jag tvungen  att åka till track träning :)
På tisdagen var det skola, vi hade ett track meet at Huron High School :)
Jag fick en placering och poäng och sprang 5 sekunder snabbare än min senaste tid :D Jag kom trea :) och jag var jätte tröt efter helgen i D.C så nästa track meet ska jag springa även snabbare :)
Idag onsdag var en suuuuuperbra dag! Jag var glad för mitt lopp och sedan var jag lite nervös :) För en kille smsade mig på tidagkväll att jag skulle komma till skolan tidigare och vänta vid mitt skåp :)
När jag kom till skolan så var det ett rosa hjärta på mitt skåp och så stod han där med sin ipad i handen och sa på svenka om jag ville gå på prom med honom :) Det var så gulligt :) Och jag sa ja of course så nu har jag en prom dejt :)
Sedan efter track träningen så åkte jag hem, gjorde läxor, spelade gitarr och umgicks med min värdfamilj :)
Jag och Sina på Beth's wedding shower :)
Tori, jaime (min värdsyster), Beth (som ska gifta sig) och min värdmamma Jen :)
På väg till Huron Track meet
Sina tog en tupplur
Sarah and Marylin
Haha Jag
Jenna and Alyssa
James, jag, Beth, Tori and Jaime :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0