When we are together is the time of our lives We can do whatever, be whoever we like!

Heeeej! 
Idag har Sina och jag varit i the mall :) Jag köpte en homecoming dress och en massa andra saker :)
Ska färga ögonbrynen och måla naglarna :)
 
Imorgon har jag en tennismatch! Om en timma börjar en tv serie "Breaking Amish". Det är jättebra! Handlar om unga tjejer och killar som bestämmer sig för att lämna deras by och religion för att utforska världen :) Så innan ska jag läsa lite, duscha och fixa mig :)
Har såöt kakor idag också! Det gick väl si sådär med det, inga ville köpa kakor! :( men några har jag sålt! 
 
Godnatt på er! Eller godmorgon som det blir! Jag är nätan färdig med min presentation om Sverige!!! Attans, jag måste ju baka............ ahahhahahahahahaaaaaa. Det hade jag glömt! Hejdå måste baka! :)
Köpte en jeans jacka :D
Köpte linnen och en tjock tröja :)
Min homecoming dress! Inte så snygg vinkel och inte så snyggt ljus men det får duga! Hihi :)

Kommentarer



Postat av: Linnea

Vilken fin klänniiiiiing!!! :D <3 puss

Svar: Tack sötis <3
Info om mig!

2012-09-17 @ 15:56:25



Postat av: Elise

Klänningen var superfin! :D Vilken affär hittade du den i? :)

Svar: En affär som heter Deb :D den var billig och bra haha :)
Info om mig!

2012-09-18 @ 15:57:14
URL: http://lispan.bloggplatsen.se



Postat av: Mélodie

SÅ HIMLA FIN KLÄNNING! saknar dig <3

Svar: Tack! Saknar dig med :D
Info om mig!

2012-09-19 @ 18:48:51
URL: http://melodiesweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0