We were both young when I first saw you I close my eyes And the flashback starts I'm standing there!

Hejsan!
Idag har jag städat! Jippi kul för er att veta hihi :) nej men jag har också skypat med min familj och Sofia! :) Min syster har lärt sig spela piano och hon spelade för mig genom skype! Super duktig är hon, jag är så stolt över henne <3 
 
Skulle på Allisons födelsedags party men det blev inställt på grund av vädret! Hon skulle ha en bonfire, men vädret var kasst så hon ska ha det nästa helg :) så det var lite segt! Men har kollat på film och Sina och jag har kollat på bilder :) Jag visade henne alla mina nära och kära och hon gjorde det samma :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, ska åka till Columbus imorgon och träffa min IEC och hennes familj! Ska träffa Yas mIn och Georg igen, de bor ju med henne ;) så det ska bli kul. För er som inte kommer ihåg så är Yas Min från Tyskland och Georg från Norge, de är också utbytesstudenter :) Så det ska bli roligt! :)
 
Här är vi från förra gången vi sågs :) Sina, Yas Min, Georg, Nick och jag :)
 
Godnatt <3 

Kommentarer



Postat av: Marie Gillesen

Härligt att höra att du trivs så bra. Sitter som vanligt och läser alla era fantastiska upplevelser av the American teenage life och det är alltid lika roligt. Jag har också börjat spela tennis och Mickan skall nog ta det nästa semester. Så Monica dags för dig att börja träna inför nästa sommarn DamDubbel. Kramar till dig Jennifer från the Gillesen Family❤❤❤❤❤

2012-09-09 @ 10:31:12



Postat av: Designs For Ya

Sugen på ny design? Vi gör sjukt snygga designer för otroligt bra pris! För mer information, kolla http://www.designsforya.blogg.se/ :)

2012-09-09 @ 14:38:22
URL: http://www.designsforya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0