We might find a place in this world someday But at least for now, I gotta go my own away!

Ja det är en high school musical låt som rubrik! Haha jag och Sina har kommit in i en sådan period! Vi har sett High school musical 2 idag och vi lyssnar på låtarna!! Det är typ den bästa disney filmen :) hihi.
 
Skrev inte igår var för trött! Men vi åkte till Columbus och träffade lite andra utbytesstudenter och så klart Yas MIn och Georg. Det var kul! 
 
Idag i skolan hände inget speciellt! Hade tennis match. Vann :) Imorgon är det 9/11 så jag ska ha fin kläder på mig imorgon :) Det är 11 år sedan! Inte klokt vad tiden går fort! 
 
Efter jag kom hem från tennisen lagade jag spagetti och köttfärsås, de älskar det :) sedan åkte vi och köpte high heels till Sina, sedan åkte vi hem! Har börjat kola på en tv serie :) Once upon a time :) den är hur bra som helst! Har bara två läxor till imorgon vilket är rekord! Haha. Fick A+ på min engelska redovisning om språket svenska :D Tänkte färga ögonbrynen idag men orkade inte det ;) Bjöd Allidon och Kirsten på svenskt godis, öakris är ingen favvo hihi :) Har hört att X factor har börjat på TV hemma i Sverige! Är det bra? Jag kan ta högre toner sedan jag kom hit! I kören är jag suprano eller vad det heter och då sjunger jag dom höga tonerna så jag känner att jag kommer utvecklas sångmässigt här vilket är jättekul! Måste köpa en GITARR!!!!! Blir galen, har abstinens
(stavning) ! Aja ha det gött! :)
 
Mitt kära high school musical gäng haha <3 

Kommentarer



Postat av: Mélodie

älskar HIGH SCHOOL MUSICAL! :D

2012-09-19 @ 18:59:57
URL: http://melodiesweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0