To be yourself is all that you can do!

Hej!
Nu kom jag precis hem ifrån tennis matchen :) Vi åkte til Clyde vilket ligger 30 minuter ifrån Edison High School :) Jag förlorade matchen, spelade inte så bra idag :( men jag fick spela med en inte så bra dubbel partner så jag kan skylle lite på det hihi :)
 
Sedan åkte vi till Mc Donald's och åt middag! Eller middag och middag! Jag kan verkligen inte äta där, jag mår så dåligt av den maten asså :( Så nu ligger jag i sängen och har ont i magen! Ska hoppa in i duschen och sedan måste jag göra läxor!!!! ÅÅÅÅ jag har panik! Jag har government test imorgon och det är så svåra ord så jag döööör! Den som sa att det är lätt med amerikanska skolan ska jag stämma!!!! Vi har aldrig ett kryss två frågor, man ska alltid skriva svaren och det är hur mycket läxor hela tiden! Jag förstår inte riktigt hur lärarna tänker när de ger värsta 100 sidor att läsa + frågor och så ska man träna tennis efter skolan i två timmar! Om man har match är man hemma runt nio, sedan ska man duscha, äta, göra läxor och sedan gå och lägga sig!
 
Men det blir nog lättare snart när engelskan blir bättre! Den har faktiskt blivit det nu, jag tänker inte lika mycket längre! Förrut hade jag huvudvärk efter varje dag för jag var tvungen att översätta hela tiden, nu går allt lite fortare och lite mer automatiskt! :)
 
Nu måste jag plugga och fixa i ordning mig för sängen! Imorgon blir det football game home och det är blue out, vilket innebär att alla måste vara klädda i blått :D När skolan är över imorgn blir det lite skönare. Puss på er! 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Synd att du förlorade din tennismatch, men det tillhör spelet. Ibland förlorar man men oftast vinner man. (1 förlust vart 10:år kan man ju acceptera)
Spelar ni alltid dubbel? Aldrig singel?
PPP

Svar: Vi spelar typ bara dubbel, men jag kommer nog få spela singel snart när mina servar har blivit bättre! :D
Info om mig!

2012-09-07 @ 06:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0