This years love had better last Heaven knows it's high time.

Hey!
 
Vi vann the football game :D men en i vårat lag bröt nacken eller något så det var inte så kul :( Hoppas han blir bättre <3
 
Matchen var super kul och efter varje match som går så lär man känna nya hur roliga personer som helst!! :) Jag visade dem ihone appen autodance och vi hade super kul med den i pauserna :) haha kanske kan lägga upp några videos någon dag :)
 
Imorgon blir det upp tidigt för vi ska åka till ett museeum med min IEC's familj, så då får vi träffa Yas Min och Georg igen :) Här kommer lite bilder från matchen :)
Brody och hans ost hatt :D haha
Jag och Claire :)
Jag och Taylor :)
Allison and I <3
Liz, Sina and Nick :)
Adam min nya bästis :) haha och någon snubbe som ville vara med på bild :D
 
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Bröt nacken eller nåt..... Bryta nacken är inte så kul, så vi får hoppas det var nåt han bröt istället.


Svar: Han fick en hjärnskakning som tur var! Han bröt inte nacken
Info om mig!

2012-09-16 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0