This is what I'm made of!

Hey people!
 
Idag var en bra dag i skolan :) Hade lite panik för att göra goverment testet men jag fick ett B+ och det är jag jätteglad för eftersom jag chansade på typ varje fråga haha :) Jag har A+ i allt förutom history och government :) 
 
Nu är det orkan ute så det är ganska läskigt hihi :) 
Idag var det football game home och vi vann :D det var roligt! Var på Walmart efteråt och köpte present till Allison för imorgon :) Hon vet inte att vi kommer, hon tror att jag och Sina är borta så det ska bli kul att överraska henne <3 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag baka en kladdkaka till Allison :)
Sina har på sig Storms football tröja! Haha <3
Go Chargers!
Christina and me <3 My cheer friend :D
Sina and her volleyball friends :)
Yey! Det var blue out idag så alla hade blått på sig :)
Godnatt på er! 

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Kul att det går bra i skolan. Jobbigt låter det som men bra att du går in för det! Tänk vad du lär dig mycket nya saker och vad bra du kommer vara på engelska!
Var rädd om dig. Puss från mamma<3

2012-09-08 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0