The sun goes down The stars come out And all that counts Is here and now

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan som jag gjorde ett blogg inlägg! Men har haft det fullt upp och ingen lust hihi :)
I fredags åkte vi hem tidigare från the football game för det ösregnade och det har börjat bli riktigt kallt här nu! Imorgon kommer det vara runt 0 C degrees. Burr! Så nu har vi lagt fram vantar och jackor :)
 
Efter matchen i fredags åkte vi hem till Allison och så sov Sina och jag över där! Det var jätte mysigt, Allisons lillebror är så söt, han satt och frågade mig frågor om Sverige i typ 40 minuter :)
- Har ni slavar i Sverige?
- Har ni fängelse i Sverige?
- Har du varit i Italien?
- Tycker du jag ser ut som en Italienare?
 
Han älskar tydligen Italien :)
De hade en gitarr också, eller hennes lillebror hade en så jag snodde den en liten stund, fattades dock en sträng men det fungerade för mig eftersom jag inte har spelat sedan jag lämnade Sverige...
 
När vi kom hem tvättade vi kläder och sedan gjorde Sina och jag ingenting typ haha :) Skypade med min syster och hennes hår är sååå coolt! Hon har gjort rosa dip dye :) Hon är cool!
 
Vi kollade på två filmer på kvällen, the sixth sense and my big fat greek wedding! Glenda har så många bra filmer! Haha
 
Idag har jag skypat med Ebba, ska skypa med Nathalie och nu gör jag läxor, vilket är trååkigt!
Jag har så mycket saker jag ska göra idag! 
Baka
Baka för klassen imorgon
Läxor
Läsa en tråkig bok
Göra klart min sverige presentation
Säkerhets kopiera datorn
Fixa internet på min telefon
 
Ja, det är väl det! Imorgon går Sina och jag inte i skolan typ, vi ska gå runt i olika klasser och berätta om Sverige! Haha :) Så det blir roligt! Vill kolla på Titanic idag för Glenda har köpt den :) Men får se om jag hinner det :)
Puss och kram! INga bilder idag för jag har inte tagit några bilder med min kamera, har tagir med mobilen men jag ska föra över dem idag :)
 

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Puss på dig

2012-09-24 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0