I wanna feel my heart ache, Need a mistake to feel alive!

Hejsan!
 
Idag har varit en bra dag! ( alla dagar är ju bra) hihi. Tennisen gick jättebra! Jag och Parver ska spela dubbel i Ohio state championship! :D det sak bli huuur kul som helst! Det är i October så nu är det bara att träna på! ( ja, jag vet pappa, jag ska kolla på de video klippen ;) hihi) 
 
När jag kom hem åt jag mat, gjorde läxor och kollade på finalen av Americas Got Talent! Justin Bieber uppträdde :D Green Day, Flo Rida, One Republic, the blue man group mm. Det är så himla bra med USA att man kan se allt live och bra tider! Så jag kan se Justin Biber och Taylor  Swift på alla galor utan att sitta uppe klockan tre på natten och leta bra länkar på datorn :D haha
 
Just det, idag fick jag ett brev av en kille i engelskan, han hade skrivit brevet på svenska! Haha, det var så roligt, helst plötsligt vänder han sig om och säger " Du jennifer visa inte detta för någon!" Det var såå roligt! Haha
 
Näää nu ska jag sova godnatt :)
Ashley and Emmily:)
Detta är brevet! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0