I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand

Hej! 
Idag var det Måndag igen :) Hade inga lektioner utan gjorde presentation om Sverige hela dagen! Det var väldigt kul och jag fick väldigt många och roliga frågor :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon ska jag spela match! Jag ska spela varsity singel!!!! Är så taggad :) Det betyder att jag ska spela med de bästa singelspelarna imorgon :D Jippi! 
 
Har köpt pjamas btxor idag som är tjocka för det har blivit huuur kallt som helst här! Måste köpa uggs eller nått :) Köpte Taylor Swifts skiva också! Nu fattas bara 2 taylor Swift skivor i min samling :) Yey! 
 
Godnatt <3
Taylors deluxe skiva <3
Wiiii, inte så snygga men huuur sköna som helst! 
Slippers :D
På förra matchen hittade jag en fyrklöver! :D

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Söta brallor:D
Dina nya slippers var också nice!
Lycka till på tennisen, kommer säkert gå jättebra! Nu när du hittat fyrklöver och allt:)
Puss o kram<3

2012-09-25 @ 09:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0