Haloj!

Jag försökte göra ett blogg inlägg från mobilen igår men det gick tydligen inte!
 
Igår regnade det så träningen blev inställd, så jag tog en promenad med Austin :) Sedan åt vi lax! ÅÅÅ vad jag saknar fisk! Glendas lax var inte lika god som den är hemma, men det finns nog inget som slår lax hemma i härliga Kullavik <3
 
Idag hade vi tennis match efter skolan och jag spelade i Varsity singel :) Det var jättekul men jag mötte en tjej från Tyskland som hade spelat tennis i 8 år! Hihi så ja, jag vann ju inte direkt men det var kul. Vann däremot dubbelmatchen :D
 
Imorgon är jag ledig från skolan för vi ska upp till Cleveland och gå på ett museum, förhoppningsvis hinner vi hem till the football game på kvällen! 
 
Idag hade jag två tests och historia provet var jätte lätt men government var väl inte så mega lätt om man säger så.... Haha :)
 
Förhoppnigsvis bloggar jag imorgon! Ska smaka på Allison svenska chokladbollar som hon gjorde idag :) Undrar om hon lyckas bra! Hihi 
 
Jag har nu sett säsongs premiären av Grey´s Anatomy!!!!!! Det var så sorligt! Tänker på dig nu ANDREA! När går programmet i Sverige? Det var fett bra i alla fall!
Bilder från förra helgen :)
 
Godatt!
 

Kommentarer



Postat av: Andrea

Åhhh!! Det har inte börjat här än och vet inte när de gör det så du får inte avslöja något!! Hoppas du har det bra <3

2012-09-28 @ 07:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0