But now I'll go sit on the floor wearing your clothes All that I know is I don't know.

Haloj!
Idag åkte vi till Henri Ford Museeum :) Det var jätte kul! Men Titanic temat var slutsålt så vi ska åka dit om två veckor igen :) Haha :) 
 
Nu har jag betsällt simkort till min telefon, så jag kan använda den :) 
 
När vi kom hem från Henri Ford städade jag och tvättade. Nu sitter jag med min power point presentation om Sverige :) Imorgon ska jag sälja kakor, åka till the mall, baka och tvätta :) Ska ta en spring tur också :D
 
Här kommer lite bilder från idag!
En gamal bil :)
En tv :) haha
Georg i en majs maskin ;)
En cykel :) åå vad jag vill testa den :)
Jag, Georg, Yas Min and Sina :)
Jag i bussen där Rosa vägrade gå av den för att hon var svart :)
Glass är gott <3
Nu slänger jag denna väskan :D haha

Kommentarer



Postat av: Linnea

Neeeej släng inte väskan! Jag vill ha den! :D <3

Svar: Jag har fått tuggummi på den, Glenda har tvättat bort det och hon ska laga dragkedjan på den. Hon fick den av mig :) jag kan köpa en annan väska till dig sötis <3
Info om mig!

2012-09-16 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0