Beautiful!

Hej på er!
 
Gjorde inget inlägg igår för det hände inte så mycket och jag var jätte trött :)
 
Idag har jag haft tennis som vanligt, är förkyld :( men jag tar nässpray var 30 sekund så det börjar bli bra haha :D
Nu är jag klar med min power point till min lilla svenska redovisning på fredag, ska bara lägga till en bild när jag åkre skidor :)
 
Jag ska berätta vad homecoming är för de som inte vet:
Det är som en bal fast man har oftast mer dans/fest klänning eller kläder på sig. Man firar den sista footballs matchen. Veckan innan har man spirit week då man får olika teman varje dag som cowboy en dag och tvillingar som nästa dag! Jag och Sina ska klä oss lika dant haha :) Sen går man ut och äter, tar bilder och sedan dansar man :) Man kröner sedan king och queen :) Det är typ det :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig! Puss och kram :)
Heeeeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0