As long as you love me I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold!

Hejsan i stugan!
När klockan ringde i morse lyssnade nog gud uppe i himlen på mig! För när jag klev ut ur duschen, satt på mig kläder och skulle precis lägga på lite smink i fejset så ringde de från skolan och sa att vi fick 2 timmar delayed pga foggy  mmmmmm jag vet inte vad det är på svenska hihi :) Så då fick Sina och jag kliva ner i våra sängar och sova två timmar till!!! ÅÅÅÅ vad skönt det var :D Hela skoldagen blev ganska skön, då vi bara hade 25 minuters lektioner :) 
 
Efter skolan skyndadde vi oss iväg till tennisen för lite matcher :) Jag och Madison vann våran dubbel :) Jippi <3 Så det var kul! 
 
Idag bytte jag algebra 2 till algebra 1! Haha så nu går jag med alla freshmens, då är man 14-15 år :) Men det gör inget! Jag fattar vad jag gör för en gång skull och jag känner mig bra på matte :) haha. Så nu gick matte läxan på 30 minuter istället för 2 timmar :) 
 
Har suttit i 3 timmar nu med läxor! Känner mig duktig! Har dock 4 frågor kvar i government men jag ska fråga Emmily irogn i skolan ifall hon kan hjälpa mig med de för jag fattar inte riktigt vad det är jag ska svara på! Government är en av de roligaste klassen men den är också svår och det är mycket läxor men jag lär mig ju en massa svåra politiks ord vilket är bra! :) 
 
Imorgon blir det matcher igen och jag har bett till Gud nu att vi ska få 2 hours delayed imorgon också! :) Sina skrattade åt mig när jag gjorde det ;) Aja, hoppas alla har det bra! :) puss och godnatt <3

I miss my amazing, beautiful, just incredible sister <3 Love U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0