And they say She's in the Class A Team Stuck in her daydream Been this way since 18

Hej hej!
Var hemma från skolan i fredags med!
I lördags var jag hemma på dagen för att sedan åka till The melon festival i Milan som ligger typ 10 minuter från mitt hus :)
Vi mötte upp några för att kolla på kronigen av årets melon festival queen:) Sedan var det en liten konsert och vi åt glass! Den var sååå god. Vo gick runt och kollade, allt var så mysigt! Sedan åkte vi hem :)
 
Idag gick vi upp ganska sent :S Jess körde oss till the melon fest igen. Det var den stora paraden idag! Den var såå rolig att kolla på och de gav ut en massa gratis saker, haha :D
Vi åt mat och gick sedan hem till Jordan, där låg vi bara och pratade och hade det allmänt roligt! Kollade i gamla yearbooks :D 
När vi kom hem lagade vi mat, fixade oss, sen kom Haleigh och hämatde oss. Vi spelade lite volleyboll och gick på promenad :) Det var mysigt :)
 
Imorgon ska vi till the melon fest igen! Är lediga från skolan eftersom det är Labor day! The football guys klär ut sig som tjejer så vi ska dit och kolla på det! Sen måste jag hem och göra läxor. Jess skulle visa oss ett jätte stort glass ställe :D Jag har tennis träning klockan 8 på morgonen också! Hoppas det inte blir regn! Vill inviga mitt nya racket! 
 
Alla fina deltagare! Miss Milan fetsivel queen! :)
Sina at the melon fest!
Jordan, Madison, jag och Sina at the melon fest! :)
Jag, Sina och Allison at the parade! :)
The parade :)
Jag at the parade :)
My first Tromboli! Det var typ som pizza ! :)
Jordans House!
Tjeje gänget typ! Alla är inte där! Vi har bestämmt att vi ska ha sleepovers varje lördag till söndag :) Haha det ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0