Yey!

Imorgon ska jag gå till skolan! Är inte så yr längre (bara när jag reser mig eller byter possition) så jag ska gå till skolan :) Ska ha en lärare med mig hela dagen och ha personer som håller koll på mig. Nu sitter jag med läxor men huvudet gör ont så det går ju inte mega snabbt direkt! Hihi.
Innan skolan imorgon ska jag ta blodprov, på måndag ska jag göra MRI. Var hos neurologen idag och han trodde att jag hade en hjärnskakning, ingen vet vad detta är! Jag gick på en synundersökning men jag behöver inte glasögon( som tur är för jag ser ur som en bulldog i det) :)
Missade bonfire idag :( men jag kan ju gå på homecoming om jag inte blir dizzy!
Köpte en gitarr idag!!!!!!!! Är så glad :) fast den stirrar på mig, jag vill ju bara spela, men läxor kommer först hihi :)
 
Nu ska jag fortsätta med läxor och sedan äta och sedan gå och lägga mig :)
Puss och kram <3
Ni får en bild på gitarren imorgon puss puss

Kommentarer



Postat av: Johan Palmér

Gitarren var fin. Om du inte ens spelat en låt på gitarren trots att du många läxor. Då måste det varit en rejäl smäll i huvudet:) då känner jag inte igen dig. Puss

Svar: Hihi jag spelade faktiskt i typ 30 minuter hihi <3
Info om mig!

2012-10-11 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0