When I look at you!

Hej hej!
Idag har varit en städ, tvätt och skype dag! :)
Åt en jättegod frukost med Sina, sedan satte vi igång med att städa. Skypade sedan med mamma, pappa, linnea och per! De åt smarrig äppelpaj och man blev ju inte alls sugen haha :) Sedan skypade jag med Nathalie och även Framor en liten stund, det var roligt :)
Efter det fortsatte vi att städaoch tvätta, jag ocg Sina gjorde sedan kladdkaka :) Det var gott, inte lika gott som hemma i Sverige men den blev ätbar hihi :)
Sina och jag kollade på filmen The Vow!!!! Den var såååå bra! Vi grät typ 7 olika gånger under filmen ;) Efter det skulle vi kolla på en ny film men det slutade med att vi pratade.

Jag är så glad att jag hamnade i samma värdfamilj som Sina! Vi kan prata om allting, vi kan göra saker tillsammans, vi säger saker samtidigt och tar varandras ord ur våra munnar :) Ibland kan vi bara sitta tysta Det tycker jag alla borde göra...Leva i nuet!
Puss på er! <3
Love you to the moon and back Sina <3

Kommentarer



Postat av: Monica Palmér

Härligt att du har en så härlig kompis! En vän för livet<3

2012-10-15 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0