Took a deep breath in the mirror He didn't like it when I wore high heels But I do

Har ni hört Taylor Swifts nya låt Begin Again! Den är så bra! Längtar tills hennes skiva RED kommer! Ska vara den fösrta som köpter den i Norwalk! Haha :)
 
Idag har jag bakar ckokladbollar, Sina bakade cookie dough :) Mums
Skypade med mamma ich pappa! <3 Städat, färgat ögonfransar och ögonbryn :) läxor och kollat på Crazy Stupid Love! Den filmen är så bra, en av mina favvo filmer ;) Imorgon blir det skola :) Tennis match. Ja det är väl det!
 
Kollade på svt play, Williams lista! Haha han är så rolig :)
 
Jag har varit här i två månader och en vecka nu :D på tosdag har jag varit i min familj i två månader :) Är så glad att jag hamnade här! Hade inte kunnat få det bättre! 
Puss och godnatt på er!
Taylors nya singel!
ÅÅÅÅ vad jag vill se henne live <3
Vill ha!!!!!!
En av min favorit låtar just nu, man blir s glad av att lyssna på den <3
Om ni inte har hört låten, lyssna på den! Köp den på Itunes, pengarna går till cancer forskning! Jag gråter varje gång jag hör denna låten, den är så fin! Hon skrev den sången till en 4 årig pojke som hon träffad ett anta gånger, han dog för några månader sedan :(
Här kommer låten!
http://www.youtube.com/watch?v=CS7JrI-JPOc
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0